#49 Ким є для тебе Бог?

Згадаємо одну історію, яка мала місце в житті Якова.

«Тоді Яків спитав його: «Скажи, будь ласка, своє ім’я?». А цей відповів: «Чого питаєш моє ім’я?» І тут поблагословив його» (Бут.32:30, пер. Хоменка)

Є два ключових питання, які визначають твоє становище в дійсності: хто є для тебе Бог і ким ти є для Бога? І саме в цей момент в житті Якова вирішувалося це питання.

По життю Яків був «щасливчиком». Усім був забезпечений і все легко отримував. Але прийшли обставини, коли йому треба було переосмислити своє життя. Позаду – розгніваний тесть, а попереду – обманутий і злопам’ятний брат.

Людина опинилася в тяжких обставинах. Але не життєві обставини змінюють людину з середини. Преображення Якова відбулося під час зустрічі з Богом.

Зазвичай, про ім’я запитують на початку знайомства. Тому прохання Якова наче натякає, що він прожив більшу частину свого життя – забрав первородство, набув майно, худобу, сім’ю, друзів і ворогів, молився і складав обіти – і при цьому по-справжньому не був знайомий з Богом. Щось чув про Нього, але не знав Його близько.

В ту ніч відбулася зустріч з Богом. Бог тепер по-іншому дивився на Якова, і Яків по-іншому пізнав Бога.

Оце питання Якова «Скажи, будь ласка, Своє ім’я» говорить про бажання Якова пізнати Бога. І це питання, як бачимо, бажання пізнання Бога, стало причиною благословіння. «І тут поблагословив його» (вірш 30)

А тепер давайте згадаємо різдвяну історію.

«Бо Дитя народилося нам, даний нам Син, і влада на раменах Його, і кликнуть ім'я Йому: Дивний Порадник, Бог сильний, Отець вічности, Князь миру» (Iс.9:6)

«Ось діва в утробі зачне, і Сина породить, і назвуть Йому Ймення Еммануїл, що в перекладі є: З нами Бог» (Матв.1:23)

Всі ті ж питання стоять перед кожним із нас: хто ти є для Бога і ким Бог є для тебе?

Ми маємо взяти сьогодні уроки із життя Якова. Бог являється нам в особі Ісуса Христа. І наше сприйняття Христа визначає наше відношення до Бога.

Ким ти є для Бога? У Бога варіантів небагато. Є два положення: святий або грішний, ворог або друг, домашній або чужий. Нехай сьогодні прозвучить це питання: хто ти для Бога? Не розпочинай день в незрозумілому становищі. Час небезпечний, життя непередбачуване. «Заприязнися із Ним, та й май спокій, цим прийде на тебе добро» (Йов.22:21)

Ким є для тебе Бог? Запитай і ти: Господи, яке Твоє Ім’я? Я хочу знати Тебе більше.

1. Нехай тобі відкриється Ім’я Еммануїл! Тоді ти не будеш як Гедеон сумніватися: якщо Господь з нами, то чому таке стається навколо? Ти будеш точно знати: Господь зі мною! Ти будеш переживати Його!

2. Нехай тобі відкриється Ім’я Дивний Порадник. Важливо налаштувати свій приймач на хвилю Божого голосу і отримувати слова від Нього. Останні роки показують, що людські поради безсилі. Ми бачили багато християн, які з претензіями зверталися до своїх служителів: скажіть нам що робити, не мовчіть. Христос же є Дивним Порадником, який знає як поступити в любій ситуації!

3. Нехай тобі відкриється Ім’я Бог сильний! Ти знав, ймовірно, колись це ім’я, але забув, засумнівався. Бог сильний! Його сила не ослабіла! «О ти, що звешся Яковів дім, чи змалів Дух Господній? Чи ці чини Його?» (Мих.2:7). Бог сильний явити чудо, Бог сильний зберегти і укрити, Бог сильний спасти!

4. Нехай тобі відкриється Ім’я Отець вічності. Я бачу, як через події останніх років Бог відкривається цим іменем для багатьох християн. Нарешті вони задумалися про вічність. Бо земне похиталося... Знаючи Бога, як Отця вічності, навіть втративши все земне, ти будеш продовжувати стояти. Ми маємо орієнтуватися на вічне. І можливо, в майбутньому нас чекають такі часи, які ми не зможемо пройти, якщо не відкриється нам Бог цим іменем...

5. Нехай тобі відкриється Ім’я Князь Миру. «Зоставляю вам мир, мир Свій вам даю! Я даю вам не так, як дає світ. Серце ваше нехай не тривожиться, ані не лякається!» (Iван.14:27). Непросто бути спокійним, коли навколо тривога. І хто знає, з якими тривогами ще доведеться зустрітися...

То який твій стан перед Богом? І як близько ти знаєш Бога?

Христос один раз вселяється в наше серце (або як ми кажемо часто – народжується). Але пізнавати Господні імена можна багато разів – все глибше і глибше. Для вас за рік може багато разів відкритися ім’я Еммануїл, Дивний Порадник, Бог сильний, Отець Вічності і Князь миру.

Знати Христа – це велике щастя!

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (березень 2024-го року)