#32 Прекрасні межі життя

«Межі мої пролягли в найкращих місцях, і спадщина моя приємна для мене» (Пс.15:6)

Не всі люди задоволені своєю долею. Багато таких, в яких сподівання і очікування від життя не здійснилися. Є різні причини, чому так. Хоча одна з найпоширеніших причин – занадто великі були сподівання.

Давид задоволений своїм життям. Він вважає, що воно у нього склалося прекрасно. Чи було воно легким? Ні. Чи було воно безгрішним? Теж ні. Тоді чому він стверджує, що «межі його пройшли прекрасними місцями»? Що потрібно, щоб і наше життя стало таким прекрасним? Дивимося на контекст його слів. Щоб не помилитися з контекстом і точно знати про що саме казав Давид, звіримо його слова в декількох перекладах.

1) Молитва і на дія на Бога. «Бережи мене, Боже, бо на Тебе покладаю надію!» (вірш 1);

2) Бог є найбільшою цінністю для людини. Або знання про Бога і віра в Бога є найбільшим скарбом для людини. «Я сказав Господові: «Ти — Господь мій, добро моє — ніщо без Тебе!» (вірш 2). Інші пер. «добро Моє тільки в Тобі», «крім Тебе немає в Мене блага», «мого добра Ти не потребуєш. «Нехай Господь буде розкіш Твоя і Він сповнить тобі твого серця бажання» (Пс.37:4);

3) Любов до товариства святих. «До святих, які на землі, вельми сильне до них усе жадання моє!» (вірш 3). Справді, оточення впливає на твоє життя. В народі кажуть: З ким поведешся, від того й наберешся. Погане товариство псує добрі звичаї. Ви чули свідчення людей, які опинилися на дні життя – в багатьох типовий початок: в підлітковому чи молодому віці зв’язалися з нехорошою компанією – наркотики, гуляння, крадіжки, хуліганство. І життя пішло напереверт. Нехай наші друзі, де ми проводимо час, з ким ділимося усім сокровенним, проблемами, бажаннями будуть святі, шляхетні люди. Життя буде прекрасним!

4) Відсторонення від злих доріг. «Нехай примножуються скорботи для тих, хто поспішає до бога чужого; я не зроблю їм кривавих узливань і не пом’яну імен їхніх устами своїми!» (вірш 4). Спрощений переклад може звучати так: «А хто богів шукає інших, зазнає той тяжких страждань. Мені не по дорозі з ними…» (пер. UMT). Злі дороги, буває, нас приваблюють. Вони ледь не спокусили Асафа. «Блаженна людина, яка не ходить на раду нечестивих, і не стоїть на шляху грішних, і не сидить у зборищі злоріких» (Пс.1:1).

5) Віра в те, що доля людини від Господа. «Господь — частка спадку мого та чаші моєї. Ти тримаєш жереб мій!» (вірш 5). «Моє майбутнє у Твоїх руках» (пер. UMT)

6) Вміння дякувати і навчатися від Господа (піддаватися навчанню). «Благословлятиму Господа, Який наставляє мене; навіть вночі навчають мене нутрощі мої» (вірш 7). Дякуйте Господу, благословляйте Його і це повернеться благословінням у ваше життя.

7) Вміння сприймати події через призму вчення Христового. «Завжди бачу я Господа перед собою, бо Він по правиці моїй, — і я не похитнуся! Через те радіє серце моє й веселиться душа моя, і тіло моє спочиває безпечно!» (вірші 8-9). В будь-яких обставинах зумій бачити Христа. Війна, землетруси, пандемії, гоніння, політичний чи економічний неспокій – Христос все рівно перед очима. І тоді наше сприйняття життя буде відрізнятися від інших людей. Тоді радіє серце, веселиться душа, і ти в безпеці.

8) Наявність надії на вічне життя. Без цієї надії рано чи пізно життя втратить привабливість. Навіть маючи всі блага землі. Бо людина розуміє, що вона з кожним днем наближається до смерті. Все треба буде залишити. Це печаль, це привід тривожитися. Але віруючі люди мають надію на вічне життя: «Ти не залишиш душі моєї в шеолі та не допустиш… побачити тління» (вірш 10). І ця надія дає радість.

9) Життя в Божій присутності. «Ти покажеш мені дорогу життя: повнота радості у Твоїй присутності, блаженство у правиці Твоїй повік!» (вірш 11). Біблія пропонує нам «повноту радості», «життя з надлишком», «надзвичайне життя». Воно – у Божій присутності.

Живучи за таким принципами, наші життєві межі пройдуть прекрасними місцями!

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (березень 2024-го року)