#27 Ціль життя – прославити Бога

У Єв. Мр.6:7-14 описується про послання дванадцять апостолів на служіння. Успіх був настільки великим, що про це почули усі: «І почув цар Ірод, — тому що Ім’я Його [Христа] стало відомим» (вірш 14).

Дійство відбувалося в Ізраїлі. Мало того, що в Ізраїлі Христос робив великі чуда (подібного не було там останні 400 років), так Він ще обирає дванадцятьох інших, і наділяє їх силою та владою, щоб також робили чудеса.

Ізраїль зовсім не велика країна. За площею її територія десь така сама, як Рівненська область (22 145 і 20 051 км²). Не так часто відбуваються явні чудеса... Коли Бог на Рівненщині зцілив Женю Поліщук, то резонанс був по всьому Радянському Союзу (хоч атеїстична влада робила все для того, щоб не розголошувалося це чудо). Тепер уявіть, що в нас на Рівненщині з’являється людина, яка чинить такі могутні чудеса?! А 12 таких на Рівненщину?! Поставили б на ноги всю область. Цих людей знав би кожен! Бо перша реакція на такі явища: Хто ці люди? Звідки в них це? Фото, біографії, інтерв’ю, запрошення у церкви були б на рік вперед.

Повертаємося в ті часи. 12 людей, наділених величезною владою, переходять вздовж і поперек Ізраїльську землю. Звісно, про це чули багато...

І почув цар Ірод... Що почув і що мав би почути? Він почув, що Ім’я Ісуса стало відомим (вірш 14). Як так вдалося учням зробити, що не їхні імена стали відомі, а Ім’я Ісуса? В наш час це важко уявити. Навіть, якби ти, проповідуючи Євангелію про Ісуса, чинив чудеса, все рівно, твоє ім’я стало б відомим. І увага людей була більша до тебе, аніж до того, про кого ти проповідуєш.

Учні залишили приклад, якому нам усім треба вчитися. Яким чином так служити Христу, щоб Його Ім’я робити відомим. Ми багато робимо доброго, хороших справ, але Ім’я Ісуса від того не стає відомим. Воно там і не завжди згадується.

Я нещодавно готував статтю про діяльність нашого братства. Багато робимо. Наприклад, станом на середину лютого 2015 року стало відомо, що Церква Християн Віри Євангельської України прийняла тисячі біженців. Всього на той час було надано допомоги на Схід більше 11 млн грн, 2535 тонн харчових продуктів, 735 тонн одягу, взуття, медикаментів, величезну кількість будматеріалів тощо. Люди залюбки приймають допомогу, хочуть пожертв і добрих діл від Церкви. Але чи стає від цього Ім’я Христа більш відомим? Допомогу дайте, а про Христа не проповідуйте – так часто нам натякають.

Ще є момент, що роблячи добрі діла, служачи дарами, замість Імені Христа наші імена стають відомі.

Євангелист Іван багато пише про славу Отця, славу Христову, і славу тих, хто належатиме Христові.

«Коли він вийшов, говорить Ісус: «Нині був прославлений Син Людський, і Бог був прославлений у Ньому. Якщо Бог був прославлений у Ньому, то і Бог прославить Його в Собі, і незабаром прославить Його» (Ів.13:31,32)

«Істинно, істинно говорю вам: віруючий у Мене діла, які Я творю, і він сотворить, і більше цих сотворить, тому що Я до Отця Мого йду. І чого проситимете в Ім’я Моє, зроблю це, щоб прославився Отець у Сині» (Ів.14:12-13)

У своїй останній молитві перед смертю, Христос сказав прекрасні слова: «Я прославив Тебе на землі, здійснивши справу, яку Ти доручив Мені виконати» (Ів.17:4).

Зумій прославити Бога, виконавши на землі не одну хорошу справу. А головне – справу, яку тобі доручив Бог.

Роби все в Ім’я Христа. Не просто додаючи кожного разу: «в Ім’я Ісуса Христа». Робити в Його Ім’я – робити для Нього, щоб прославився через Нього Отець, щоб Ім’я Його стало відомим. Тоді буде успіх!

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (березень 2024-го року)