Пророцтво 1992 року з позиції сьогодення

Готуючи до Дня незалежності певний історичний матеріал, натрапив на цікаве пророцтво. Воно було зафіксовано у 1992 році в одному з періодичних видань ХВЄ України.

«О, діти Мої! Велику ще силу виллю на народ Мій. Ще сила піде по народові Моєму. О, діти Мої, будьте готові! Час наближається до кінця, час минає, а народ мій ще не готовий, не готовий народ Мій! Приготуйте серця свої, діти Мої, бо Дух Святий свідкує – час останній. Великі знамена мають звершитися... О, діти, діти! Час останній. Дуже важкі часи прийдуть на землю. Поведу через великі випробування й тривоги, через печалі і скорботи. Хто вистоїть без сили Божої?»

Ви зауважили, яку велику подібність мають нинішні пророцтва?! Про час останній, про грядуще пробудження і прояви сили Божої, про тяжкий час, про печалі і скорботи... Таке враження, що прозвучало воно десь тільки зараз. А це був 1992-й рік. 30 років минає з того часу.

Мудрий читаючи це, зрозуміє дещо. Взявши до уваги історичний досвід, ми більш ширше сприйматимемо Божі плани, оприділення і терміни. І ніщо не виб’є нас з колії активного, цілеспрямованого, спокійного слідування за Христом.

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

  1. "Мудрий читаючи це, зрозуміє дещо" Я порівнюю це пророцтво з виступом єпископа Паночка про незалежні 30 років на Україні і щось воно логічно не вяжеться в одну реальність. Якщо тяжкі часи, то як церква виросла майже в 4 рази? напевно треба визначення для тяжких часів, щоб українці могли зрозуміти.......

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Час останній, наближається всьому кінець