Ведуча «The View» Джой Бехар знущається над християнською вірою Майка Пенса: «Це називається психічним захворюванням»

У вівторок, 13 лютого 2018, на американському телеканалі ABC в адрес віце-президента США Майка Пенсі прозвучала критика його релігійних поглядів. Через те, що він «чує голос Ісуса» його назвали психічно хворим. Також висміюванню піддались «інші мови», якими розмовляє Пенс.

Зірка телеканалу ABC Джой Бехар вважає, що діалог з Ісусом є «психічним захворюванням».

Учасники дискусії на одному із ток-шоу обговорювали нещодавній коментар колишнього співробітника Білого дому Омароси Маніго Ньоюмана про віру Пенса: «Він сказав – я християнин і я люблю Ісуса, але він думає, що сам Ісус говорить до нього» .

Джой Бехар тоді промовила: «Одна річ говорити до Ісуса, але зовсім інша річ, коли Ісус говорить до тебе. Це називається психічним захворюванням чути голоси» .

Інша учасниця програми Санні Хостін сказала, що сама є вірною католичкою, але не хоче, щоб її віце-президент «говорив мовами».

На цьому обговорення не закінчилося, але продовжували говорити в адрес Майка грубі жарти: «Чи може він поговорити з Марією Магдаліною без дружини в кімнаті?» – сміючись запитала Бехар.

Відповідь віце-президента Майка програмі «The View» ABC була досить простою: християнство не психічне захворювання. Пенс відповів в середу журналісту Майку Аллену: «Я дійсно чув, що на телеканалі ABC є програма, яка порівнювала моє християнство з психічним захворюванням, і я хотів би просто посміятися, але я не можу».

«Це неправильно, – продовжив Пенс. І це зневага не для мене, а для переважної більшості американців, які, як і я, поважають свою віру. Моє християнство – найважливіше в моєму житті. Я намагаюсь починати кожний день, відкриваючи «Велику Книгу». Ми з дружиною стараємося разом молитися, перше чим відправитися на роботу кожний ранок. Я можу відверто сказати, що моя віра підтримує мене у всьому, і це являється звичайною частиною нашого життя. Я думаю, що я дуже типовий американець, яка б не була ваша традиція віри, люди це розуміють... така велика мережа, як ABC дозволяє виступи проти конкретної релігії. Я роблю їм виклик на цю тему. Не через те, що це було сказано про мене особисто, але тому що телеканал ABC має телевізійну програму, яка відверто насміхається над віруючими і закликає до релігійної нетерпимості.

Ми вище цього. Наша країна вище цього. Я хотів би лише розсміятися над цим, але я дійсно не можу. Не ради мене, але із-за десятків мільйонів американців, яку поважають свою віру, я не можу мовчати» .

Нагадаємо, що віце-президент – це особа, яка згідно з американським законодавством очолить США у разі відставки Трампа.

У своїх публічних виступах Пенс називав себе «християнином, консерватором і республіканцем саме в такому порядку». З цієї причини він категорично не підтримує аборти (під час його губернаторства в Індіані ставлення до абортів було одним з найжорсткіших серед усіх штатів) і одностатеві шлюби. Незважаючи на численні розбіжності в поглядах і висловлюваннях, він є найближчим соратником 45-го президента США Дональда Трампа. За віросповіданням Майк є п’ятидесятником – однієї з найбільших християнський конфесій у світі, чисельність якої складає біля 600 млн. (включаючи харизматичні церкви). Усі вони вірять в дію надприродних дарів Святого Духа та практикують «інші мови» в своєму житті.

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (березень 2024-го року)