Більше 100 людей відгукнулися на заклик до покаяння під час конференції «Час вірити» у Чернівцях

26 травня у місті Чернівці відбулася конференція «Час вірити». На стадіоні «Буковина» зібрались тисячі слухачів. Головними спікерами були відомі проповідники з Америки – Ніккі Круз і Гаррі Вілкерсон.

Нікі Круз є американським християнським проповідником і молодіжним служителем, рукопокладеним євангелістом п'ятидесятницьких Асамблей Бога, засновником і директором місії Nicky Cruz Outreach. Історія навернення Ніки Круза стала широко відома після публікації книги Девіда Вілкерсона «Хрест і ніж» (1963) і виходу однойменного фільму (1970). Ніки Круз також є автором 17 книг, серед яких автобіографічний бестселер «Біжи, малюк, біжи» (1968), що був перекладений більше ніж на 40 мов світу.

Гаррі Вілкерсон, будучи сином відомого проповідника Девіда Вілкерсона, продовжує служіння батька і проводить пасторські конференції, займається благодійністю в найбідніших країнах світу.

Розпочався захід із музичної частини. Інна Дячук, Аліна Бабяк та інші музичні виконавці, оркестр, об’єднаний хор виконували музичні твори, співали пісні.

Ведучий зауважив, що захід організований Християнами Віри Євангельської та Євангельськими християнами-баптистами має на меті нагадати людям, що час вірити. «Якщо Бог змінив серце людини, яка ненавиділа Всесвіт, то Він може змінити і Україну» – впевнені організатори заходу.

Об’єднаний Буковинський хор заспівав пісню «Великий Боже».

Зі словом до молитви звернувся Петро Іванович Карпов. Проголосивши основні євангельські істини, вказавши на єдину надію людства Ісуса Христа, єпископ Чернівецької області звершив молитву.

Дітям віком від 6 до 14 років запропонували окреме заняття, адже поруч було влаштовано 35 різних локацій – як творчих, так і спортивних.

А в цей час на стадіоні звучали слова пісні, в якій оспівувалася велич Бога: «Всемогутній Бог! Безкінечний Бог! Зорі на небі вмістив і дав кожній ім’я».

З привітальним словом звернувся голова Буковинського Об’єднання ВСЦ ЄХБ Даник Манолій Васильович. Сергій Алькін виконав пісню «Гимн жизни».

Президента ЄТС, місіонер Асамблей Бога Войтович Василь у вітальній промові наголосив, що кожен із нас має право вибору в житті, але від цього вибору залежить все життя і Вічність. Важливо не пропустити свій шанс.

Опісля до слова був запрошений Гаррі Вілкерсон. «Я поділюсь з вами деякими речами, які допоможуть вам зрозуміти, що Ісус спасає, що Ісус звільняє і змінює життя! Ми приїхали говорити вам послання, про те, що зараз час вірити. Христос – це дорога, Правда, і життя», – сказав євангеліст.

Нікі Круз привітав буковинців та гостей, які зібрались на євангелізаційне зібрання. А далі він поділився найбільш яскравими моментами із свого життя. Історія його життя дійсно є дивовижною:

«Я народився в родині, як загрузла в чаклунстві. Мій батько був священиком сатани, мама була чаклункою. Батьки були глибоко занурені в шаманство і чорну магію. Коли я народився, мене підняли і присвятили сатані... помазали голову кров'ю. Я став спадкоємцем батьківської мантії. Так що над моїм життям висіло прокляття. І коли я був дитиною, мама жодного разу не поцілувала мене і я її теж – ніколи. Я не відчув ніякої ласки. Коли мені було три-чотири роки мама сильно била мене. Багато разів я без свідомості лежав у калюжі крові.

Важко повірити, що так було. І коли мені було чотири роки, я захотів вбити себе. Я бачив, що мої батьки поклонялися сатані. Мій батько багато разів по три-чотири дні лежав на дивані нерухомим, а його душа мандрувала і його дух заряджався... Мене били до восьми років.

Я опускався в глибини пекла, став учасником банди. Багато разів думав про самогубство.

Якось я познайомився з доктором Гудманом, який деякий час займався моїм вихованням. Та одного разу він сказав мені: «Я нічого не можу зробити для тебе, Нікі! Ти крокуєш прямо до в'язниці і до електричного стільця. В пекло. І для тебе немає надії. Ти загинув». І це найстрашніші слова, які професійний лікар може сказати людській істоті.

Але, з ласки Божої, слова ці не справдилися! Бог став моєю останньою надією, через проповідь Вілкерсона я дізнався про те, що є Бог, який мене любить! Він сказав мені, що слава сказані лікарем є неправдою: «Є небо, є Бог. Є Ісус Христос, який помер за твої гріхи, віддав Своє життя за тебе, точно так же, як ти готовий віддати своє за друзів, за членів твоєї банди, за хлопців і дівчат. Є Бог, який дійсно живий Бог».

Я бив його, а він продовжував повторювати: «Нікі, Ісус любить тебе!». Ці слова вразили мене. А згодом повністю змінили моє життя».

Ця історія не змогла залишити слухачів байдужими. На очах людей з’явились сльози. Нікі Круз закликав бажаючих покаятися вийти наперед і разом помолитися Богу. Десятки людей з трибунів стадіону швидко бігли до сцени. Хор співав пісню. Зі сцени звучали слова: «Якщо Бог змінив життя Нікі Круза, то Він зможе поміняти і твоє життя».

Спільно звершили молитву покаяння, поблагословивши усіх присутніх. Були роздані анкети, щоб надалі підтримувати зв’язок з новонаверненими. Анонсували, що 2 червня о 17 год на театральній площі міста відбудеться святкування «Дня друзів».

На конференції були присутні й представники влади, зокрема голова Чернівецької обласної ради Іван Миколайович Мунтян, який також мав слово побажання. Після коротенької музичної паузи звершили молитву за Україну та за потреби її громадян.

Олександр Геніш
магістр релігієзнавства, журналіст та редактор газети «За віру Євангельську»
спеціально для Української Церкви Християн Віри Євангельської
Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!

Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (березень 2024-го року)