#7 Що мені у воскресінні Твоєму, Господи? (Audio_message)

Кожен християнин вірить в дійсність воскресіння Христового. Ми досить детально знаємо як це відбулося. Про це описується в Новому Завіті. Але давайте подумаємо ось над чим: що дає мені Воскресіння Христа? Яким чином воно стосується мене?

Говорячи про дійсність (правдивість, достовірність) воскресіння Ісуса Христа, апостол Павло в якості доказу наводить аргумент, що йому Христос явився особисто. Це початок 15-го розділу 1 Коринтян. «Він був похований, і воскрес третього дня за Писаннями, і явився Кифі, потім дванадцяти; потім явився більш ніж п’ятистам браттям одночасно, з яких досить багато живе й донині, але деякі й спочили; потім явився Якову, а згодом усім апостолам; а після всіх, наче якомусь недоноскові, з’явився й мені» (1Кор.15:3-8).

Попереджуючи учнів про Свою смерть, Христос говорив, що ненадовго їх залишить, і це спричинить смуток. Однак, дуже скоро цей смуток зміниться на радість – учні знову Його побачать, і Він вже з ними буде завжди. Після цього (події воскресіння) кожен віруючий зможе бути з Ісусом: «Якщо хто любить Мене, той Слово Моє дотримуватиме, і Отець Мій возлюбить його, і Ми прийдемо до нього й оселю в ньому сотворимо» (Ів.14:23). А це вже реальні духовні пережиття, входження в сферу Божого Царства. Хоч Бог не видимий, але відчуття реальні. Воскресіння Христа дає змогу кожній людині ще за життя на землі пережити реальну присутність Божу в своєму житті (1). Сфера надприродного, прояви неземної сили, мудрості та любові.

Наступний момент. Учні поховали свого Учителя. Йдуть сумні, розбиті горем, дорогою в Еммаус. Непомітно для їхніх очей до них приєднується Ісус. Вони, правда, Його не впізнали спочатку, лише вкінці їхні очі розкрилися. І дещо сталося незвичне: «Тоді Він відкрив їхній розум до розуміння Писання» (Лк.24:45). Воскресіння Христа дозволяє людині отримати новий розум (2) (в Біблійній мові розум часто – серце).

Люди, які не знають Бога, мають «перевернутий», спотворений, затьмарений розум (Рим.1:21). Це проявляється у їхній поведінці і гріховному стилі життя. «А ми маємо розум Христовий» (1Кор.2:16) – каже апостол віруючим людям. І це також проявляється в стилі життя і поведінці. Віруючі спокійні, коли весь світ стривожений; мають мир, коли всюди ненависть; поступають тверезо, розсудливо; розуміють таємниці Божі. «проповідуємо премудрість Божу, приховану в таємниці, яку призначив Бог раніше віків до нашої слави, яку ніхто з правителів цього віку не пізнав» (1Кор.2:7,8).

Чи знаєте ви, що кожен, хто чинить гріх, є рабом гріха? (Ів.8:34). А гріх, у свою чергу, спричинює смерть – як фізичну, так і духовну. Воскреснувши, Ісус в цей замкнений круг вніс зміни – Він розірвав гріха кайдани, і переміг смерть (адже смерть не змогла втримати Його). Тепер можна вигукнути: «Поглинута смерть перемогою!». «Смерте, де твоє жало? Пекло, де твоя перемога?». Жало ж смерті — гріх; а сила гріха — Закон. Але подяка Богові, що дає нам перемогу через Господа нашого Ісуса Христа» (1Кор.15:54-57). Воскресіння Христа дає спосібність людині отримати перемогу над гріхом і смертю (3).

Спробуйте перемогти гріх силою Ісуса! Не бійтесь також і смерті, бо вона тепер – лише перехід з одного світу в інший. Ви воскреснете також. Так написано: «Істинно, істинно говорю вам: хто слухає Слово Моє і вірує в Того, Хто послав Мене, має життя вічне і на суд не приходить, але перейшов із смерті в життя. Істинно, істинно говорю вам: наближається час, і настав уже, коли мертві почують голос Сина Божого і, почувши, оживуть. Бо як Отець має життя в Собі, так і Синові Він дав мати життя в Собі. І дав Йому владу чинити суд, тому що Він — Син Людський. Не дивуйтеся цьому, бо наближається час, коли всі, що знаходяться в могилах, почують голос Його. І вийдуть ті, що творили добро, — до воскресіння в життя, а ті, що чинили зло, — до воскресіння в суд» (Ів.5:24-29)

Воскресіння Христа вселяє в людську душу надію та радість (4). Погодьтеся, з Богом легше жити, аніж без Бога. Люди спеціально вигадували різні релігії, щоб заповнювати чимось внутрішню порожнечу. І ставало легше. А коли твоя віра дієва, а Бог живий?! Тим більше краще жити.

Ось ще один аргумент: «Істинно, істинно говорю вам: віруючий у Мене діла, які Я творю, і він сотворить, і більше цих сотворить, тому що Я до Отця Мого йду. І чого проситимете в Ім’я Моє, зроблю це, щоб прославився Отець у Сині. Якщо тільки проситимете1 в Ім’я Моє, Я зроблю... Не залишу вас сиротами: прийду до вас. Ще трохи, і світ більше не побачить Мене, а ви побачите Мене, тому що Я живу, і ви будете жити» (ІВ.15:12-14,18-19)

З кожним днем тривалість нашого життя зменшується... В землю скоро підемо! І це тривожить людей, наганяє депресію. Та не на віруючих людей. Для них є надія, вони вже на землі познайомились з тим, хто був вже мертвий, а нині живий!

На старості літ ап. Івана огорнув жах аж до смерті, він впав непритомний. Можливо і ти в стані страху, горя, неспокою. Іван свідчить як Христос допоміг: «І поклав Він на мене правицю Свою і сказав мені: «Не бійся! Я є Перший і Останній; живий, і був мертвий, і ось, Я є живий на віки вічні! Амінь. І маю ключі від пекла і смерті» (Об.1:17-19)

Чим ближче ми до Христа, тим:
– більше переживаємо присутність Божого Царства;
– маємо світлий оновлений розум;
– перемагаємо гріх та не боїмось смерті;
– душа наповнена надією та радістю;

Шукаймо Христа. Не між мертвими. Серед живих. Реального, Живого, Воскреслого!

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Час останній, наближається всьому кінець