Чи воскреснемо ми разом з Христом? Де гарантія?

Христос Воскрес! Чудові вітання лунають містами та селами нашого краю. Зустрічні перехожі, не задумуючись, в піднесеному настрої відповідають: Воістину Воскрес! Проте так мало хто задумується над змістом цих незвичайних слів, так мало віри в правдивість воскресіння Христа, так багато сумнівів про життя потойбічне. Що ж говорити, коли ми не відаємо що принесе для нас завтрашній день?... І хто ж знає, що там буде після смерті?...

Хіба такої «віри» бажає для нас Господь? Хіба Він не сильний підтвердити Своє слово ознаками і назавжди відкинути усілякі сумніви з нашого серця? Сьогодні Він хоче подарувати тобі надію і непохитну впевненість в істинність Його слів, а також твоє воскресіння.

Ісус будучи на землі був твердо переконаний в тому, що після смерті Бог Отець Його воскресить.
«По воскресенні ж Своїм Я вас випереджу в Галілеї» (Матв.26:32)

Як можна говорити з такою впевненістю? Тричі Він попереджав учнів про Свою смерть і тричі Він запевняв їх, що знову повернеться до життя!

Зовсім недавно світ облетіла сенсаційна звістка: У Британії вперше в історії заморозили тіло померлої дівчинки. Вона сподівається, що через сотні років повернеться до життя. З хвилюванням читаємо її останні слова: «Мені всього 14 років і я не хочу вмирати, але я знаю, що це неминуче. Я думаю, що кріогенне заморожування дасть мені шанс вилікуватися і повернутися до життя, нехай це станеться через сотні років. Я не хочу, щоб мене поховали під землею. Я хочу жити і жити довго, і я сподіваюся, що в майбутньому для моєї хвороби знайдеться лікування. Я хочу, щоб у мене була така можливість. Така моя воля»

Хто ж із нас хоче вмирати? Молодий ти чи старший, хворий чи здоровий, бідний чи багатий – ми хочемо жити. І ми створені для того, щоб жити. Жити вічно! Метод кріогенного заморожування досить заманливий але ризикований. Та й процедура така обходиться досить дорого – 1,2 млн. грн.

Для довідки: Кріогенне заморожування — технологія збереження людей і тварин у стані глибокого охолодження в надії на те, що в майбутньому їх оживлять і вилікують. Зараз це незворотний процес. Жодного пацієнта не повернули до життя. Тому людей піддають кріо-консервації лише після смерті. Центри кріогенного заморожування існують у США та Росії.

Чи погодилися б ви на такий крок? Світ розвивається шаленими темпами, умови життя стають комфортнішими, новітні технології роблять його набагато зручнішим і цікавішим. Та чи згідні ви були б заморозити своє тіло тепер, що продовжити своє життя через дві-три сотні літ? Скажу відверто, я – ні! Чому? Мені потрібні гарантії. Гарантії того, що вчені зможуть оживити моє тіло і повернути його до повноцінного життя!

Христос обіцяє продовжити наше життя, зробити його тривалістю в вічність.
«Бог же й Господа воскресив, воскресить Він і нас Своєю силою!» (1Кор.6:14)
Непогана пропозиція!

Час, в якому ми живемо, змушує нас мислити критично та раціонально. Погоджуючись на будь-яку пропозицію, тим паче йдучи на якийсь ризик, нам потрібна гарантія того, що інформація виявиться правдивою. Христос одного разу сказав унікальні слова про те, що віра в Нього дає людині вічне життя «і того воскрешу Я останнього дня» (Iван.6:44) Чи є для нас підстави вірити Його словам? Або де гарантія того, що Христос подарує мені нове життя після фізичної смерті?

Отож, гарантія №1 – я маю підстави довіряти словам Ісуса, оскільки Бог Отець підтвердив їх, воскресивши Його третього дня. Якби Ісус був не правдомовцем, звичайна річ, Його тіло так і залишилося б в гробниці. Немало було таких самозванців… Але Христос переможно заявляє:
«Я Перший і Останній, і Живий. І був Я мертвий, а ось Я Живий на вічні віки. І маю ключі Я від смерти й від аду» (Об.1:17,18)
І Бог Отець підтвердив їх, «подав доказа всім, із мертвих Його воскресивши» (Дiї.17:31)
Гаразд, скажете ви, ми віримо в те, що останнього дня настане воскресіння мертвих. Але що мені до інших, мені потрібна гарантія того, що Христос воскресить мене. Чи дає нам Слово Боже підстави мати таку ж саму впевненість в своєму воскресінні, як мав Ісус Христос? В посланні до Римлян читаємо:
«А коли живе в вас Дух Того, Хто воскресив Ісуса з мертвих, то Той, хто підняв Христа з мертвих, оживить і смертельні тіла ваші через Свого Духа, що живе в вас» (Рим.8:11)

Щоб бути переконаним в своєму воскресінні ще за земного життя, потрібно виконати одну умову – прийняти Божого Духа, отримати такий собі «завдаток». У випадку з вищезгаданим заморожуванням, за подібну гарантію люди платили б мільйони! Від нас же не вимагається жодної плати (плата уже була здійснена на Гологофі), лише віра в Ісуса Христа, віра в Євангелію.
«У Ньому й ви, як почули були слово істини, Євангелію спасіння свого, та в Нього й увірували, запечатані стали Святим Духом обітниці, Який є завдаток нашого спадку, на викуп здобутого, на хвалу Його слави!» (Еф.1:13-14) Це шлях надійніший за метод кріогенного заморожування, оскільки згідно останнього ще жодний пацієнт не був повернутий до життя. А ми маємо сьогодні достеменну подію, беззаперечний факт «нині Христос воскрес із мертвих, первісток серед покійних» (1Кор.15:20)
Тепер ми знаємо, «…що Той, Хто воскресив Господа Ісуса, воскресить з Ісусом і нас…» (2Кор.4:14)

Дорогий друже, чи маєш ти впевненість в своєму спасінні? Чи віриш ти в те, що твоє життя після смерті не закінчиться? Христос сьогодні пропонує тобі переконатися в правдивості Його слів! Детальніше про умови такого незвичайного завіту тобі розповість Євангелія. Ісус любить тебе! Він той, Хто дасть тобі надію, Хто подарує нове життя. Адже Він сказав: «живу Я і ви жити будете!» (Iван.14:19)

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (березень 2024-го року)