Ще ніколи я так не любив

Ще ніколи я так не любив,
Ти – мрії мої і жадання!
Лиш від Бога, що нас сотворив,
Приходить подібне кохання.

Незабутня осіння та мить,
Як вільно гуляв із тобою.
Нині серце в мені аж тремтить –
Ходив із своєю судьбою...

Назвати міг би сто причин,
Чому з тобою хочу бути.
Ти не зрівнянна є ні з чим,
Тебе не зможу я забути.

Вірю Бог шляхом веде одним,
Щоби серед тисячі причин,
Бути другом, рідним і близьким.
І любов не згаситься нічим!

Автор: Олександр Геніш, 08.02.2023

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Сподобалося - ставимо Like!

Поділіться з своїми друзями!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Час останній, наближається всьому кінець