Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (січень 2023-го року)

Черговий огляд пророцтв в п’ятидесятницькому середовищі за січень 2023 р.

Пророцтв у січні звучало чимало, але більшість з них носили локальний характер і стосувалися людей, які були присутні у тому зібранні – про освячення, необхідність зближатися з Господом, тяжкі часи і т.д. Як завжди, зустрічаються пророцтва, які очевидно здаються нагнітанням страху, істерією – таких навіть до уваги брати не варто. Все інше, що могло б бути гідним уваги і роздумів, наводжу нижче.

«Разве стала рука Моя краткой, чтобы спасать народ Мой? Почему так боишься слухов, которые ходят от конца до конца этой страны?.. Ты ждешь окончания этого бедствия. Оно придет! Но не так, как ты ожидаешь. Это будет внезапно, люди будут задаваться вопросами. Многие скажут: это Бог сделал! Но, народ Мой, ты не знаешь, что враг готовит…» (Київ, грудень 2022)

8 січня відбулося з’їздне зібрання у Збужі, на якому звучали пророцтва, направлені на зміцнення віри, сили, довіри до Господа. Зазначалося, що потрібно посилити молитви, аби милість прийшла до нашої землі. Також подібне служіння, за участю деяких тих самих пророкуючих, відбулося в Кременці. У пророцтвах йшлося про те, що Бог зодягає Свій народ в силу, аби невдовзі звершувати великі діла, в непрості часи.

«Час, в якому живете, на деякий час ускладниться. Навіть будете чекати закінчення дня, аби почався новий, більш кращий. І скажете: о, Господи, яке дороге Твоє слово зараз, щоб його почути! Але для Свого народу в той момент дам річку благодаті. І біля вас, хто боїться Мого Імені, будуть напиватися й інші» (Полтавська область, січень 2023)

«О, якби ви знали як треба відчувати Мою близкість, як треба чути Мій голос! Бо наближається такий час, коли збереться двоє чи троє, і серед них буде Іуда. Моліться, тривожте небо, щоб відтермінувався той час, бо ви не готові до того… Ще деякі будують плани… Відклади їх в сторону, щоб не виконався план, який складений ненависниками Церкви» (Волинська обл., січень 2023)

«Шторми будуть частішати… піде хвиля великого пробудження… Багато не вміють берегти таємниці, тому Я не відкриваю… Скоро поразка, поразка буде на Україні. І будуть відступати, і буде велика скорбота. І буде тіснота для багатьох. Але потім в дію ввійде рука Моя. Я хочу показати Свою любов і могутність. Бо докори людські вже дійшли до неба: «чому Україну? Чому Україну?». А кого люблю, з того починаю. Не рахуйте, що Я не люблю… Проходять суди Мої. І якби не пройшли ті суди, скажіть, чи встояла б Церква? Коли Я приходив в стани – одиниці предстояли переді Мною… Ще не кінець. Там, де не буде молитви, де не буде страху переді Мною – багато домів залишаться пустими, там буде велика скорбота і будуть оплакувати багатьох. Супроводи будуть більшати, і більшати. До часу визначеного Мною, коли Я скажу: «Досить!»… Наскільки в зблизиться зі Мною народ Мій, наскільки закличе до Мене, настільки в дію ввійде рука Моя, і це буде як чудо, щоб побачили оточуючі. Але вони не зрозуміють, і не прославлять Мене. А істинні зрозуміють. І коли пройде цей час, ті істинні будуть їм непотрібні. А коли заберуться вони, пройде великий суд на землі» (Тернопільська обл., січень 2023)

«Народ Мій вийде очищений з цієї біди. Тоді зійде сила на Церкву Мою і з’явиться слава Моя… Землю цю від масової розрухи збережу. Того, що ви чуєте як стрето з лиця землі, не буде тут ради народу Мого. Але деякі постраждають… Є замисли стерти вас з лиця землі, знищити цю націю. Мають наміри і говорять: скільки вони зробили неприязні колишній державі, скільки було повстань, скільки національного духу і боротьби за незалежність. Але Я цього не допущу, бо це наміри людські, духів злоби» (26 січня, Волинська обл.)

Якісь однозначні висновки робити не спішімо. Для Бога не так важливо послідовність чи тривалість тих чи інших подій, як досягнення цілей. Зберігаймо спокій, мир, молімося і працюймо – це те, що завжди угодно Богові.

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Час останній, наближається всьому кінець