«Де б ти не був – молися, і Бог тобі поможе!» (свідчення, Сергій Бас)

Одним із найяскравіших моментів в моєму житті був досвід хрещення Святим Духом. Спочатку, коли Бог хрестив мене Духом (це було на зібранні у Підгайцях), в мене було тільки два слова на іншій мові... Але я прагнув більшого. І ось, під час однієї молитви за духовне хрещення я пережив силу Святого Духа. Тоді з’явилася повнота мови, цілі речення. Цю радість, яку я тоді пережив, неможливо описати! Люблю повторювати слова євангельської пісні: «О, я щасливий, мить незбагнена! Духа Святого дав Ти для мене». Дар Святого Духа є дуже цінним і важливим!

Дуже багато було моментів, коли Господь виходив назустріч. В дитинстві, щойно народившись, я мав хворобу – сильно задихався, не міг дихати. Приблизно до двох років свого дитинства я дуже сильно хворів. Мене на декілька днів привозили додому, а потім відвозили знову в лікарню. Одного разу туди приїхала моя бабуся і порадила батькам забирати мене додому – готуватися до похорону, адже хвороба вважалася безнадійною. Мій тато з дідусем поїхали на молитву до одного брата і отримали відповідь від Бога, що з цією хворобою дитина в лікарні останній раз. І дійсно, більше я цією хворобою не страждав.

Будучи юнаком, перед різдвяними святами я сильно захворів, була висока температура. В перші дні свята мене відвезли в лікарню, положили чомусь в інфекційне відділення. Я задавав питання: «Чому так?». Одному брату під час молитви було показано видіння, як на небі відбувається рада, на якій вирішується питання мого життя. Хтось говорив, що мене потрібно забрати з землі; інший голос твердив, що не потрібно забирати. І тут пролунав голос: «Його варто залишити на землі, бо Він потрібний там для Мене».
Наступної ночі я гортав сторінки Біблії, щоб знайти для себе утіху і заспокоєння. Мені відкрилися слова із книги Йова: «А я знаю, Відкупитель мій живий» (Йов.19:25). В думках пролунав голос: «Я є твій лікар». Я відчув, як по мені пройшов начебто вогонь. Того ж дня мене батьки забрали з лікарні, а вже ввечері я був на зібранні. Боже Слово здатне зціляти, адже Бог є живий!

Приблизно чотири роки назад я мав сильні головні болі. Пішов в лікарню, зробив обстеження, але причини так і не змогли встановити. Запропонували зробити МРТ. Результат обстеження обіцяли сказати наступного дня. Весь той день і цілу ніч нашу сім’ю не покидала тривога. Так не хотілося помирати! Хоч болі були дуже сильними… Ми постили і молилися. З потребою звернулися до служителя Церкви. Він зачитав досить відоме місце із Писання: «хворіє хто з вас? Хай покличе пресвітерів Церкви, і над ним хай помоляться, намастивши його оливою в Господнє Ім'я, і молитва віри вздоровить недужого, і Господь його підійме» (Як.5:14,15). І запитав: «Чи ти віриш в те, що написано?». Коли ми стали молитися, я відчув Божу присутність. Було показано видіння, що підійшов чоловік в білій одежі, тримаючи в руці полотенце, і перев’язав мені голову. Мене знову зцілив Господь!

У 2017 році в наше життя прийшло випробування – захворіла дружина. Я відвіз її до лікарні. Висновок лікарів був невтішний, адже, як мені сказали, така проблема буває в однієї жінки зі ста. Дружину почали готувати до операції. За словами лікаря, вона мала тривати більше півтори години, при цьому залишався високим ризик смерті.
Коли дружину відвезли на операцію, я весь час молився, кричав: «Господи, залиши мою дружину живою!». Молилися також наші дітки. Вони дуже просили в Бога, щоб Він повернув скоріше маму додому. І на чудо, через 15 хвилин вийшов лікар і сказав: «Все». Спочатку я не зрозумів, що саме він мав на увазі. Але через деякий час вийшов інший лікар, який промовив до мене: «Вас береже Ангел Божий! Я 40 років працюю лікарем. Такого чуда я ще не бачив». Все обійшлося без оперативного втручання. Було це в суботу, а вже в понеділок ми з дружиною повернулися додому! Ми дякуємо Богові за велике чудо, яке Він вчинив в нашій сім’ї.

Моя мама ще з дитинства казала мені: «Синочок, де б ти не був – молися, і Бог тобі поможе!». Сьогодні я пригадую слова пісні і можу підтвердити їх своїм досвідом: «На світанку чи пізньої ночі, де б тобі не прийшлося бувати, до висот піднімай свої очі – говорила мені моя мати. Не забудь помолитися Богу, бо в молитві надія і сила; стане легшою всяка дорога, ти з молитвою будеш щасливим». Молитва – це спільність з Богом! Молитва дає нам силу. Молімось завжди, не тільки тоді, коли до дверей дому постукає біда. Дякуймо Богу за те, що ми маємо. Хотів би наголосити на молитві благословення. Ми покликані благословляти – дім, дітей, сім’ю, церкву, країну. Через молитву приходить обновлення, радість, щастя, благополуччя!

Бог відповідає на молитви! Коли ми будували Дім молитви, для того, щоб зробити перекриття нам не вистачало 300$. Ввечері в суботу я став на коліна і по-дитячому розказав про це Богові. А в неділю після ранкового зібрання до мене підійшла одна жінка і дала рівно цю суму. Як виявило, ці кошти для нас передав невіруючий син її знайомої.
Через молитву Господь багато разів втішав. Він говорив, що подбає про життя, що буде поруч. І це окриляє. Якось було сказано, що в моїй церкві є одна старенька сестра, яка постійно молиться за мене, і що Бог чує ці молитви. Такі слова теж підбадьорюють. Молімося друзі! Не втрачаймо віри в нашого Бога! Він багатий на милосердя! І для Нього немає нічого неможливого! (Єр.32:27).

Спілкувався Олександр Геніш

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!

Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (березень 2024-го року)