Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (лютий 2024-го року)

Черговий огляд пророцтв в п’ятидесятницькому середовищі за лютий 2024 р.

Фрагменти пророцтв щодо майбутніх подій, що звучали в церквах в лютому, стосувалися великих випробувань та потрясінь для народу Божого. Йшлося про необхідність уповання на Бога, готовності до труднощів і змін, а також пробудження від духовного сну. З однієї сторони, ці пророцтва вказували на період випробувань, а з іншої – обіцяли захист та благословення тим, хто шукає Бога і зберігає Йому вірність.

Декілька з них були доволі конкретними, до того ж сказані через осіб, які мають вагу в п’ятидесятництві. Це змушує мене ще більш уважно проаналізувати сказане. Замість власних коментарів, наведу дослівно деякі:

«Там де ти нічого не можеш, Я можу все. Коли ти наблизишся до Мене, я буду міняти ситуацію для слави Моєї. Не так як ти склав, але як Небо визначило. Взивай і бий велику тривогу, тому що наближається велике потрясіння… Коли Я очищу тебе, коли переплавлю тебе, тоді виллю Мою силу. Я буду діяти у великій силі. Я прославлюся в Моєму народі. Моя слава буде перебувати там, де є страх переді Мною… Передбачення Моє на добро, а не на зло» (Рівне, 2024 – «Я.»)

«Будуть одні повставати на інших, темношкірі на білих. Будуть вибухи, повстання, паніка, буде зменшуватися міра хліба, все дорожчатиме. Ви будете бачити, як у ваших магазинах на прилавках все меншатиме товарів. Багато поїдуть туди, звідки приїхали. Багато поїдуть в Росію. А ви – зближайтеся з Господом, уповайте на Бога. Господь скерує вами. Коли ви будете в єдинстві, в любові, в молитвах, ви будете розуміти як вам поступати, знатимете де вам бути. Кожен хто має кусочок землі, буде засаджувати її, щоб з неї кормитися. Але вірних не залишу! Для багатьох буде переселення. Деякі залишать все нажите... Серед тих, хто залишиться в цій країні, Господь буде являти свої знамена. Багато підуть «під жертівник» (прим. – будуть страчені за віру). Це останні дні. Більшу силу візьме мусульманство. Моліться за дітей ваших, бо вони ввійдуть у тяжку фазу часу. Але те, що вони бачать і чують, що мають в духовному, з тим пройдуть і вистоять» (Німеччина, лютий 2024 – «М.С.»)

«Попереду велика пустеля. Дух Святий повідомляє: велика тіснота йде для народу Мого. Але ще тримаю рукою Своєю задуми ворожі. Тримаю, бо бачу стан народу Свого. Хочу, щоб народ укріпився в Мені, занурив коріння у Слово Моє, і зробив запас оливи… Ти сподіваєшся на кращий час. А я запитаю тебе: на чому ти базуєшся? Подивися в Слово Моє, скоро прихід Мій. Не обманюйся, але готуй своє серце до випробувань, готуйся до пустелі… Я не залишу тебе в часи випробувань. Однак ти маєш мати очі відкриті і вуха, які чують… В Мене плани є на цю землю. Не тобі задавати питання «чому», в твоїх устах має бути «хай буде воля Твоя». І будеш бачити, як Я звершатиму волю Свою, як вестиму народ… Великі біди йдуть на цю землю. Та якщо будете пробувати в Мені, ваші очі будуть це бачити, але ви будете захищені від цього всього. Не буде такого часу як був, не буде такої свободи, такого достатку. Двері закриваються, закони приймаються. Будь твердий в упованні своєму. Бо предстанеш і тебе будуть питати про твоє уповання. Дивися, щоб в устах твоїх не було відречення…» (Івано-Франківськ, лютий 2024 – «І.»)

«Не будете мати потреби (в хлібові і воді), але із зони комфорту виведу Свій народ. І буду вчити народ пісні Мойсея. Тоді сила Моя буде спочивати у великій мірі на народі Моєму. У скорому часі прийдуть потрясіння на землю твою. Але хай не страшиться дух твій, я збережу Церкву Свою. Не будуй плани куди бігти і де заховатися, бо потрясіння і біди прийдуть на всю землю. Час пробуджуватися від духовного сну. Все, що Я буду звершувати в житті твоєму, на землі твоїй, послужить на благо Церкви» (Німеччина, 10 лютого 2024).

Все це не є чимось новим, ми чули про це не один раз. Хоча звучать і інші пророцтва – про благополуччя, процвітання. Може якийсь період ще і буде так. Але в загальному все-таки історія світу прямує до завершення. А ми знаємо, що буде передувати кінцю…

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (березень 2024-го року)