Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (серпень 2022-го року)

Черговий огляд пророцтв в п’ятидесятницькому середовищі за серпень 2022 р. «вже так не буде, як було», «хлібна міра від землі буде забрана», «не буде того, що маєш сьогодні», «ще підніметься велика тривога», «сильно звузиться твій шлях» – приблизно так можна підсумувати ті десятки пророцтв, які були проаналізовані мною за серпень місяць.

Можливо раніше я пропустив би подібні пророцтва, не беручи їх до уваги. Але є дві особливості, які змушують мене все ж таки віднестися з повною серйозністю до цих повідомлень: вони звучать в різних куточках землі і звучать від доволі авторитетних пророків чи пророкуючих.

«мудрий сьогодні обрав частку духовну, тому не матиме потреби й в частині тілесній. Бо Я той Бог, який знає, що потребує плоть твоя. Але бачу і не мудрих серед народу Свого. Я бачу, що ці обставини налякали, але не зупинили в ходьбі. Вони й далі знаходяться в марноті і думають, що прийде мир на землю і почнеться таке ж саме безпечне і благословенне життя, будуть примножуватися статки й маєтки. А Я говорю: зупинись, нерозумний! Так не буде! Вже так не буде, як було. Ось Я хочу поколихати безпечність в народі Моєму. І навіть якщо світ буде багатіти і збагачуватися тілесно, народе Мій, Я не дам тобі цього. Бо призначення твоє на землі зовсім інше. Я сказав тобі, що ти в бідності не будеш і не будеш просити, але не будеш і в багатстві. Бо бачу горді серця. Цінності землі – срібло і золото – йдуть попереду дітей Моїх. І думають, що цим можуть вирішити все... Ось Мій народ був випробуваний достатком, і навіть більше мав, ніж цей світ. Я перевіряв Твою вірність... Ділися тим, що послала рука Моя... Дух Святий так говорить: ще прийде в Церкву Мою такий час, що треба буде поділитися одежиною не від надлишку, але від нестачі; треба буде поділитися ще шматком хліба, і навіть віддати останнє... щоб Я наповнив, і зробив як з тією вдовицею. Бо хлібна міра від землі буде забрана, і ваші очі це будуть бачити. Земля буде виснажуватися і не дасть плоду. А Я буду дивитися на жертовність сердець дітей Моїх. Не бійся, і не страшися! Бо в Мене вже приготовлені «ворони», які будуть приносити хліб вам» (Івано-Франківська обл., 04.06.2022)

«Плавильня буде, – так говорить Господь. – буду очищувати народ Свій... Деякі підуть аж за море, але й там буде неминуче горе. Бо кого визначив переплавити і приготувати – не заховаєшся. Шукайте лиця Мого, наближайтеся до Мене. Я вас не залишу, Я вас укрию, Я вас помилую, Я вас захищу. Кожен май єднання з Господом особисто... Затишшя перед бурею. Буря буде. Але не бійся, народ Мій. Для вірних в Мене є особлива порція благодаті, особлива милість» (Волинська обл., серпень 2022 , М.К.)

Дійсно, багато людей кинулися в еміграцію, шукаючи кращого і безпечнішого життя. Однак там за океаном, і в Європі, також звучать пророцтва про грядущі випробування. «І там буде неминуче горе», прийдуть випробування для всієї землі.

Далі в поле зору потрапили пророцтва зі США. До слова, деякі пророкуючі із наших місцевостей зараз там. Та вже давно в тамтешніх церквах звучать попереджувальні слова про тяжкі випробування.

«прийдуть великі випробування, і випробую кожну душу... Не час збагачуватися, не час догоджати тілу. Час знайти Господа!.. Маєш хліб і до хліба – будь задоволений і дякуй. Бо скоро багато чого не стане, і не буде того, що маєш сьогодні» (США, Південна Кароліна, липень 2022)

«...зближайся зі Мною, шукай лиця Мого як ніколи. Бо трудності прийдуть, великі переміни прийдуть. Де будеш черпати силу?.. Буде вибір стояти перед тобою, ворог буде давати тобі пропозицію – ставити чи не ставити. Ти зроби перевірку... не бери те, що не від Мене... Залишите все. Для чого вам все це, якщо ним буде користуватися інший?.. Збирай собі потрібне для переселення. Слухай голос Мій, бо Я буду виводити народ із цієї місцевості. Бо великі потрясіння прийдуть» (США, Каліфорнія, 5 серпня 2022)

Остання фраза досить цікава... Пригадую, вже потрапляло в одну із моїх моніторингових статей пророцтво про те, що будуть втікати і з Америки. Однак, щоб зробити якийсь висновок, підстав ще замало.

«Я, Господь, не отнял еще Своей милости. Сколько советов проходило за закрытыми дверями, сколько решений было человеческих не на благо твое. Но небо удерживает еще… Не готов для сражения еще народ Мой, так мало силы, так мало запасов… О, как многие положили в сердце свое бежать в дальние пределы; с одной стороны в другую мечется народ. Где найдешь покой на этой земле, когда пойдет горе от края до края? Я посещу каждую страну, посещу каждый город, каждую церковь и каждый дом. И постучу неожиданно к сердцам многих. Будет испытан каждый человек, каждое строение... Волнения за волнениями подымаются. И еще поднимется великая тревога…» (США, Массачусетс, серпень, Л. з Іл.)

«велико сузится путь твой, и будешь вспоминать эти дни благоприятные… Ибо придут времена великих испытаний. И не будет блеска и пиршества, и не будет таких собраний на этом месте…» (США, Массачусетс, 28 серпня)

Зверніть увагу, що попереджуючи про складні часи, зокрема економічно, Бог не закликає збагачуватися матеріально, робити запаси. Навпаки, йдуть застереження про хибність такого підходу. Не схвалюється і еміграція (хіба що для когось така особиста воля Божа)... Необхідно зближатися з Господом. Часи очевидно будуть тяжкі, народ Божий зустрінеться із сильними зустрічними вітрами. Потрібно буде протистояти. Для цього потрібна духовна сила, розуміння Писання, і вміння чути голос Господній. А зараз, маючи можливості, служімо! «Надійся на Бога, твори добро, живи за правдою на землі і будеш ситий з багатства її» (Пс.36:3)

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Час останній, наближається всьому кінець