Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (жовтень 2022-го року)

Черговий огляд пророцтв в п’ятидесятницькому середовищі за жовтень 2022 р.

Пророцтва, які потрапили в поле мого зору цього разу, викликають у мене багато запитань. Та все ж таки я наведу певні фрагменти. До того ж, багато з пророкуючих є відомими в п’ятидесятницькому колі.

Отже, у першому пророцтві, ймовірно, мається на увазі знову якесь випробування з прийняттям вакцини чи якоїсь мітки. Наразі я не готовий давати якісь коментарі відносно цього. Хоча я згідний, що ворог намагається отримати контроль над розумами людей і втрутитися в сферу інтелекту, щоб забрати в людини волю і можливість вибору. Робиться це, зокрема, і через різні сучасні технології.

«Є на місці цьому ті, які кажуть: «Чому Господь говорить все довкола і довкола, а не говорить, що буде впереді?». Чи не читаєте ви Священного Писання? Чи ви облінилися і не знаєте планів і намірів Моїх? Отже, Я, Господь поставив решето. Пройшла хвиля, і ще трохи буде, і зупиниться ця хвиля. Та ворог задумав другу хвилю, де будуть стояти сита. І як багато не встоять... Народе, бійся прийняти на тіло своє! Багато залишаться без домів, багато будуть розкинуті і розпорошені. Не зможеш збиратися так, як збираєшся. Не зможеш кивнути коловою один до одного, бо буде великий контроль та нагляд. Диявол хоче втрутитися в розуми, забрати твою волю. Діти Мої, підніміть очі і подивіться на світові події! Багато не скористаються тим, що набирають і накопичують… Як багато залишили межі країни! Звіщають Слово Моє й говорять: «робиться робота Божа». Та я запитую: «Коли буде збережене місто твоє: коли ти його залишиш, підеш за межі його і будеш там молитися в таємних кімнатах чи будеш стояти у веретищі й попелі, говорячи: Жив Господь! І збереже!?».
Буде клич: «Забирайтеся, бо ви нам непотрібні». Тоді знайте, що цей клич від Мене. Збирайтеся, бо хто не збереться, то буде відібраний, розкиданий і буде забраний. Скорбота та тіснота буде кожній душі.
Бережіть насліддя своє, навчіть насліддя своє! Бо ворог хоче забрати його.
Готується Моя армія добровольців, які стануть в ряди. Буде велика сила й слава. Але це буде на дуже короткий час»
(3 жовтня 2022, Тернопільська обл.)

Наступні слова прозвучали із-за океану. Спостерігається явна упередженість, суб’єктивність в оцінці подій в Україні і людський фактор.

«Взывают и вопиют: Господи, останови кровопролитие! А Я говорю вам: Дети Мои, допущено Мною ибо народ отступил от Меня, народ оставил пути Мои. И потому допущено это…» (4 жовтня 2022, Каліфорнія, США)

Далі розглядати пророцтво немає змісту. Бо вже й так достатньо зрозуміло, яким духом воно проникнуте… Чи народ український грішніший за інші народи? Чи Церква в Україні в найбільшому занепаді? Слухаючи далі, чую ще більше невігластво: «Только знайте, дети Мои, что еще кровопролитие усилится. И не просите, ибо это Мои планы, и Я веду борьбу с Моим народом. Народ надеется на человека, народ воздает славу человеку» (певно мова про гасло «Слава Україні, героям слава»). Було б корисно цій жінці відвідати Україну і побачити на власні очі, на кого надіється тут народ Божий і до кого звертається за допомогою; як щоденно має посилені молитви, як проливаються сльози і линуть благання за тих, хто на передовій. «Брат восстаёт на брата. О, какая ненависть, какая злоба!». І далі типовий наратив, про те, що якщо народ покається і примириться, то Бог явить милість. Гучні, правильні слова, але сказані в нерозумінні контексту.

9 жовтня було з’їздне зібрання в Збужі, під час якого лунали пророчі слова. В основному звучали слова утіхи, застереження, наставлення.

Зустрічалися пророцтва із США про те, що переміна прийде раптово, і гоніння на дітей Божих посиляться. Також про чергову біду, яка більше торкнеться Божого народу, йшлося у декількох пророцтвах на Рівненщині.

«То что Я делаю сейчас для тебя непонятно… Я буду переплавлять Церковь Мою, ибо Церковь готовится. Не ожидай лучшего времени…» (12 жовтня 2022, Миколаїв)

«Тяжкое время грядет для народа Моего. И Я хочу, чтобы народ был готов к этому… Тебе нужно преуспеть в деле Моем. Не гонись за мамоною, ибо она будет не нужна тебе» (12 жовтня 2022, Рівненська обл.)

«Тучи еще больше сгущаются. И эта трудность, что пришла, она несравненна с еще большой, той что впереди. Велики плавильни ожидают наследие Мое!» (23 жовтня 2022, Рівненська обл.)

Очевидно, що і в США Господь готує народ до труднощів і випробувань. Ми вже бачимо, що життя віруючих (і загалом громадян) стає все складнішим в усьому світі. Вже неодноразову зустрічаю думку про те, що багатьом в діаспорі доведеться знову згадати про еміграцію.

«Я привел тебя в эту землю не для того, чтобы ты обогащался, что бы наслаждался дарами этой земли, но чтобы ты потрудился, чтобы ты нёс свет Мой… Время пришло взыскать Меня! Ибо вскоре прекратится изобилие, мера хлеба будет уменьшена. И Я испытаю тебя на прочность… Не всегда так будет, не всегда… Я рассею тебя, и ты пойдешь еще в дальние страны, и дальнюю дорогу» (Жовтень 2022, Каліфорнія, США)

«Времени осталось мало… Потрясения великие… Время трудное, время тяжкое, время испытания приближается на народ Мой!» (30 жовтня 2022, Каліфорнія, США)

На завершення наведу ще одне пророцтво, дослівно зміст якого наводив минулого місяця в Telegram-каналі. Десь перед початком нового року через одну людину із західної України було таке пророче слово: «Ось ти розмишляєш в серці своєму, і говориш: «важкий рік був». Але ти не знаєш, який рік тебе чекає. Дух Святий так говорить: цей рік буде надто важким… Попереду велика битва…». Говорилося про тяжку війну, багато смертей… І воно справдилося. Я наводив це пророцтво в своєму огляді у березні.

Тепер мені надіслали інше пророцтво, яке було через цю людину 13 жовтня 2022 року. Звучать певні тези, які цілком гармонійно вписуються в загальну картину того, що звіщають пророки (див. попередні огляди).

1) Дана війна – це ще не пік випробування для Церкви (радше, навпаки, Церква укрита, у неї є можливість ще й служити). Випробування, «розпалена піч» ще попереду. І вона буде стосуватися виключно віруючих. Тут було б доречно до кожного пункту наводити ще підтвердження з інших пророцтв, але за браком часу робити це не буду – можете проаналізувати самі.

2) Ще буде для України час благополуччя, однак не надовго.

3) Повіють вітри лжевчень і вони принесуть шкоду для Божого народу. У мене є припущення, з якої сторони будуть ці вітри, але про це говорити не на часі, мене не зрозуміють. І це лише мої здогадки… Між іншим, декілька разів я чув подібне застереження особисто.

4) Диявол уже готує великий удар по Церкві. Йому вдасться озлобити людей і дискредитувати істинну Церкву. І тут не здивуюся, бо добре знаю, яка сила пропаганди і як багато людей чекають сприятливого часу, щоб виступити проти Божого народу...

5) Під час утисків в Церкві буде могутньо являтися Божа сила і слава. Церква буде поповнюватися новими людьми, рости і зміцнятися. І в один момент вона буде забрана від землі.

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Про що звіщав Дух Святий у Збужі?

Понад 220 душ у Збужі схилили коліна

Час останній, наближається всьому кінець