Християнська Медіа Конференція 2021, попри карантинні обмеження, зібрала понад 120 учасників

Впродовж 15-17 квітня в Києві пройшла Християнська Медіа Конференція 2021, у двох форматах: наживо у конференц-залах готелю «Україна», а також в онлайн-формі відео трансляції.

Дев’ять топових медіаворкерів підготували спеціальні виступи, наповнені практичними ілюстраціями. Протягом трьох днів із самого ранку проходили яскраві навчальні виступи від професіоналів, а також профільні майстер-класи та тематичні дискусії.

Розпочав конференцію Президент асоціації «Новомедіа», голова руху «Всі разом!» Руслан Кухарчук. Привітавши усіх присутніх, він поділився мотивуючим словом та озвучив програму конференції.

Президент MEDIAlliance Int. Рон Харріс та віце-президент з комунікацій Кайл Гілберт підготували декілька тем, якими радо ділилися впродовж трьох наступних днів.
Під час першого дня заходу, 15 квітня, Рон говорив на тему лідерства. Сьогодні світ відчайдушно шукає лідерів, які будують свої організації на доброчесності. Там, де є недолік чесності, втрачається довіра. А коли довіра зникає, керівник втрачає здатність ефективно керувати людьми у його команді. І коли це трапляється, організація чи служіння не твердо стоїть у своєму покликанні. Чесність сьогодні є ключовим фактором для керівників! «Цілісне лідерство» – ось тема його першого виступу, який відбувся у тематичній залі об 11:30.

У цей час у паралельній залі Кайл розказав про важливість ребрендінгу. Він надав інструменти для оцінки ефективності бренду і запропонував практичні кроки для вдосконалення.

Наступна сесія, за участю іноземців, відбулася в тематичному залі о 14:30. Рон виступив із презентацією «Сила радіо для впливу» . Сьогодні люди дивляться, слухають та отримують доступ до засобів масової інформації, і християни мають потужну можливість використовувати цей інструмент у медіа служіннях. Паралельно Кайл доповідав про «Важливість зворотного зв’язку» . Ця сесія була зосереджена на практичній допомозі щодо організації зворотного зв’язку, були надані поради щодо надання та отримання якісних відгуків.

Цього ж дня учасники конференції почули доповідь ведучої ранкової програми «РанокLive» на РадіоМ Інни Царук. Спікер виступала на тему «Як приводити людей із соцмереж до церкви. Євангелізація через радіоефіри» .

Олександр Довбуш, ведучій на «Радіо М», доповідав на тему: «Створюй та продавай. Маркетинг та продюсування християнських проектів» . Олександр працював у AIR Media-tech company: сертифікований фахівець YouTube, стратег YouTube проектів, відеопродюсер та Community manager фестивалю VIDEOZHARA, в якому беруть участь понад 5000 відео-блогерів.
Закривала інформаційний блок першого дня Світлана Кучеренко – журналіст, ведуча, громадський діяч, автор YouTube-каналу SGLAVRED та керівник руху «Территория ответственности». Світлана доповіла на тему: «Вебінари, прямі ефіри, онлайн-кімнати: як ефективно досягнути аудиторію на різних майданчиках із невеликим бюджетом» . Спікер поділилася досвідом проведення ефірів на таких майданчиках, як: Zoom, streamyard, Facebook, YouTube, Instagram, Clubhouse.
У п’ятницю, 16 квітня, Рон Харріс розказав про ключові елементи телевиробництва, знання про які дозволяє створити міцну основу для ефективного використання цього засобу масової інформації. Це дає потужну платформу за допомогою творчості уявити, що Бог робить, щоб глядачі могли зрозуміти причину надії на Христа. Кайл виступив із темою «Історія, яку варто розповісти» та відповів на питання: які кроки ми можемо зробити, щоб посилювати захоплення і обмінюватися важливими історіями? Сесія була зосереджена на корисних процесах пошуку, розробки та обміну історіями.
Після обіду у тематичній залі Рон доповідав про те, як залучити слухачів. Слухачі – це просто слухачі… до тих пір, поки вони не стануть зануреними та залученими до того Євангелія, що ви презентуєте. У паралельній сесії Кайл виступив із темою «Вирізай» . Цей спіч стосувався монтажу відео, який є завершальним етапом завершення будь-якого телевиробництва. Хоча цей вид мистецтва іноді сприймається як само собою зрозуміле, спікер надав інформацію про те, які саме творчі рішення, прийняті в процесі редагування, покращують або ламають історію.

Пастор із посмішкою та палаючим серцем Олег Боков виступав із темою: «Як впливати на мільйони, сидячи на своїй кухні?» . Його мрія – надихнути мільйон людей жити з Богом на повну! Олег це робить через служіння в церкві Upstream.Church, яка знаходиться у Києві, а також через авторський YouTube-канал із кількістю підписників понад 120 тисяч.

Про рекламу в соціальних мережах розказав Макс Сігуа – експерт з маркетингу, досвідчений таргетолог, автор курсів по рекламі. Макс займався просуванням в соціальних мережах таких заходів: R500, Свято Подяки 2017, 2018 років, Нік Вуйчіч 2017 і багатьох інших, тому його поради були актуальними та цінними.
У цьому блоці також слово мав Президент Асоціації журналістів «Новомедіа», голова руху «Всі разом!», журналіст, медіаменеджер та телеведучий Руслан Кухарчук. Його тема – «Інформаційний відділ церкви» . Спікер розповів, як подавати інформацію, щоб запам’яталася. Руслан під час доповіді приділив увагу змісту інформації, стратегії поведінки, організаційному та естетичному компоненту діяльності інформвідділу.

У суботу американська команда розкривала тему «Стандарти досконалості» . Рон Харріс та Кайл Гілберт впевнені, що ті, хто виконує свою роботу абияк, ніколи не насолоджуватимуться блискучими досягненнями. А ті, хто працює у церковному служінні, мають усі підстави робити свою справу неперевершено, оскільки ми служимо неперевершеному Богу!

Спікером у першій половині третього дня був Олександр Геніш – журналіст, блогер, редактор газети «За віру євангельську», яка щомісяця виходить тиражем 25 тис. екземплярів. Олександр розкрив тему: «Блогерство як новий інструмент для місіонерської діяльності» . Спікер надав практичні рекомендації, як вести свій блог та якісно впливати на людей. Також Олександр розповів про різноманітні методи благовістя, в контексті медіа.

Анатолій Якобчук, засновник і редактор Всеукраїнської християнської газети «Слово про Слово», поділився власним досвідом та висновками про те, що вдалося і куди варто рухатися далі. Газета видається з 2012 року у друкованому вигляді, також за його ініціативи створено однойменний інформаційно-аналітичний сайт slovoproslovo.info, який щоденно відвідує в середньому біля 15 тисяч.
Руслан Кухарчук, під кінець дня, підбив підсумки конференції та озвучив цілі на наступний рік. Також заслухали інших учасників конференції, які виявили бажання поділитися напрацюваннями в медіа сфері.

Над організацією конференції ХМК-2021 працювала команда «Новомедіа» : Руслан Кухарчук, Ольга Дацька, Елеонора Дібрівна, Надія Завязун, Олег Довбиш, Тетяна Пінчук, Віталій Виноградов, Даниїл Іваньков, Максим Щербаков, Олександр Плотніков.

Зауважу основні тезиси, які були озвучені медіа працівниками України та США.

Нині ми володіємо потужними медіа інструментами, які дозволяють впливати на людей, формувати їхнє мислення, поведінку та спонукати до тих чи інших дій. В контексті цього варто переосмислити підходи до виконання Великого доручення (проповідь Євангелія і поширення християнських цінностей).

Свобода слова ще існує, однак ми спостерігаємо її поступове звуження. Я не раз чув попередження про це у пророцтвах, зараз же про це говорять експерти. Вільнодумство, демократія, право на висловлювання своєї позиції – речі, які сьогодні потрібно відстоювати. І як не дивно, цим активно зайнялися християни – ті, кого раніше вважали противниками свободи. Маємо стояти на захисті свободи і права християн сповідувати свої переконання в позацерковному контексті.

Розвивати сторінки стає все важче, збільшується конкуренція, змінюються алгоритми соцмереж, впроваджується цензурування (особливо ідеологічне, ліве). Нещодавно Facebook вніс суттєві зміни в просуванні сторінок і рекламуванні дописів. Хочете і далі збільшувати кількість читачів і глядачів, будьте готові платити (купувати рекламу). Хоча органічні перегляди цінуються більше всього.

Будьте готові до того, що одного разу ваш акаунт може бути заблокований або видалений. Розміщуйте контент відразу на декількох, незалежних, платформах. Найціннішу інформацію паралельно зберігайте на локальних дисках.

Час переходити на регулярність і постійність в медіа. Проект не є таким, якщо він не має постійності.

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!

Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (лютий 2024-го року)

Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (січень 2024-го року)

«За віру євангельську», №02 (264), лютий 2024