Торкаємось сфери пророчих дарів та відкриттів (червень-липень 2024-го року)

Черговий огляд пророцтв в п’ятидесятницькому середовищі за червень-липень 2024 р.

Пророцтва, які прозвучали у церквах у червні-липні цього року, звіщають про тривожний час, у якому ми живемо. Вони містять заклики до глибокого духовного переосмислення, попередження про наближення випробувань та заохочення до тіснішого спілкування з Богом. Ці пророчі слова, висловлені в різних країнах та регіонах, перегукуються між собою і вказують на загальні духовні тенденції, стан сучасних християн та церков. Фрагменти деяких наведу нижче:

«Чи розумієте в який час живете і що гряде? О, якби зрозуміли часи, то змінювали б своє життя і приближалися до Мене. Неодноразово говорю, що час гряде тяжкий. Не будуй без Мене планів. Я хочу, щоб народ Мій прийшов в належний стан… Ти покликаний благовістити, світити і любити» (США, Каліфорнія, червня)

«Чому слухаєте те, що не потрібно слухати і чому бачите те, що не треба бачити? Як Я хотів би, щоб ви звернули увагу на Мене, бо від Мене приходить відповідь. Я попереджаю, і якщо потрібно буде знати Я відповім, звіщу, попереджу про небезпеку. Чому п’єте мутні води? Ви слухаєте новини і розповсюджуєте їх. Але при споживанні цих джерел не буде повного сповнення.
Йде небезпека і на цей край. І буде допущено, щоб забрали дітей в народу Мого, і жінок. І хоч коні дихають злобою, рука Моя ще стримує зло. Але у свій час буде допущено. Хоча ті, хто береже Мої заповіді, будуть збережені»
(Західна Україна, червень 2024)

«Йде велике випробування для Мого народу. І лише той, хто має тісне спілкування зі Мною, зрозуміє і вистоїть. Це буде великою перевіркою Мого народу» (США, Північна Кароліна)

«Ти думаєш про достаток, про мир і спокій для тіла. Але якщо думатимеш лише про земне, зазнаєш втрати. Чому незгоди в домах? Чому робиться гріх? Якщо не покаєшся, будуть звершені суди Мої. Підійди на Голгофу… Час останній, наближається прихід Мій. Скоро прийде Господь! Приготуй своє серце, примиріться один з одним» (Рівне, 23 червня)

«Багатьом доведеться розлучитися з тим, на що покладають свою надію. Я заберу Своєю рукою все те, на що ти опираєшся, щоб уповання твоє було лиш на Мене. І тому заздалегідь сповіщаю про скудість, яка гряде і на ці місця. Багато заспокоюють себе тим, що це випробування буде лише для тих, хто мешкає в містах. Але ні… Що зробиш тоді, коли небо зроблю залізним, а землю мідною, неспосібною породити плід?» (Рівненщина, 2024)

«О, як ви безпечні! Чи час опускати свої руки і стояти на місці? Біда прийде з тієї сторони, з якої ви не чекаєте. І це буде скоро. Бо Я чекав смирення та очищення, але народ розбестився і сторожа не стоять на своїх місцях... Багато пустилися в марноту і багатьох поглинуло сріблолюбство. Все роблять запаси і запаси. Але не знають, що в одну мить все зникне. І лише скажуть: а ми й не чекали… Народ обманюється вождями. Бо якби звіщали Слово Моє, то так не було б… Через життя народу Мого Ім’я Моє посоромлене серед народу світу. Бо кличуть йти дорогою спасіння, а самі нею не йдуть… Досить великий утиск йде для таких… » (Дубки, 13 липня)

«В чому спасіння і сила ваша? Ревнуйте про Духа Святого, дари духовні, моліться мовами. Ворог не має втручання в таку молитву. Не обмовляйте одне одного, зрозумійте, що кров Христа пролита за кожну душу… Закони вже міняються. Влада буде дана нечестивим людям… » (Німеччина, 3 серпня, М.С)

«Настають тяжчі часи, приближаються хвороби. Ворог задумав велике, і хоче нищити народ… Молись за очищення повітря… Не виходь з дому, не помолившись» (Тернопіль, 12 серпня)

Якраз слухаючи це пророцтво, на слуху новина про вибух в Тернополі і заклики не відчиняти вікна, не виходити на вулицю, оскільки вміст хлору в повітрі перевищено в 10 разів. Тому очевидно, що ця фраза про очищення повітря в пророцтві, перегукується в мене з цією новиною. Хоче це досить суб’єктивний фактор. Можливо йдеться про щось інше, масштабніше, загальніше. А може й про це, бо ж за десять днів воно було сказане… Може могло б статися щось ще гірше – не знаємо.

Загалом, пророчі слова вказують на те, що насуваються великі випробування. У США, Західній Україні, Німеччині та інших місцях звучали застереження про небезпеку, яка гряде. Це можуть бути як природні катастрофи, зміна влади, так і духовні випробування. Вони закликають віруючих бути готовими до труднощів, не сподіватися лише на земні блага та триматися Бога у будь-яких обставинах.

Пророцтва містять заклик до покаяння, перегляду своїх цінностей і пріоритетів. Особлива увага приділяється необхідності тіснішого спілкування з Богом, ревності про Духа Святого і духовні дари.

У кількох пророцтвах підкреслюється, що народ Божий схильний до марнотратства, нечистоти і гріха, що накликає Божий суд. Звучить заклик до примирення, до припинення внутрішніх конфліктів, та до більшого духовного пильнування.

Нічого надто нового чи особливого в пророцтвах не звучало, конкретики, як завжди, досить мало. Знаємо й так, що часи, які настають, вимагатимуть великої віри та стійкості, і лише ті, хто шукатиме Господа всім серцем, зможуть вистояти.

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook. А також - в Підписатися! Telegram!
Сподобалося - ставимо Like!


Поділіться з своїми друзями! Відтепер ми також в Підписатися! Telegram!

Коментарі

Щоб відстежувати подальші публікації підписуйтесь на сторінку у мережі Facebook.
Вподобати сторінку - ставимо Like!

Популярні дописи з цього блогу

Який переклад Біблії кращий?

Час останній, наближається всьому кінець

«За віру євангельську», №08 (270), серпень 2024

Отошел в Вечность Николай Котяков